sreda, 19. avgust 2009

Jutranje meglice

Čeprav smo še vedno krepko v poletju in so temperature že kar neprijetno visoke, so me danes meglice nad Ljubljanskim barjem spomnile, da bo na vrata kaj kmalu potrkala jesen.


Občudovala sem zanimive vzorce, ki jih skupaj soustvarjata človek in narava.


Če nas v košari pod balonom ne bi bilo 33, bi skoraj lahko meditirala, tako miren je bil polet.


Dotaknili smo se rosne koruze ter občudovali igro svetlobe in senc.



Oprezali smo za jutranjimi popotniki, takrat, ko smo bili še v zraku, pa tudi po pristanku.


Temu slepemu potniku je verjetno žal, da se je pritihotapil pod moje hlače, saj zrak na Rudniku prav gotovo ni tako čist kot sredi barja.




Bilo je lepo, upam, da polet še kdaj ponovim s pogledom na Kamniške Alpe.

10 komentarjev:

Nataša pravi ...

Joooooj, noro! Super fotke, super perspektiva, super doživetje!

Unknown pravi ...

Nore fotke kot iz kakšne revije!!! Ampak glede pajka pa svaka čast mene bi kap, da bi imela kej takega v hlačah pa drla bi se da bi me cela slovenija slišala ne samo Ljubljana :) dobra si ti ga greš še slikat

Biljana pravi ...

waw, kakšne fotke, odlično, to pa je bila dogodivščina.

Alenka pravi ...

Super doživetje in zelo lepe fotografije. Sem ti kar malo fouš, ampak ne vem , če bi se jaz upala.Pravjo , da kdor visoko leta nizko pade, zato sem bolj pritlehna:):):)

McCrafty /Klavdija pravi ...

Krasno! To je ena stvar, ki je na mojem spisku za naslednje leto :)

Tiara pravi ...

Uau... jaz bi bila z veseljem z vami tam gor. Bo treba to tudi enkrat sprobat. Slike so pa fantastične in verjamem, da ste se imeli lepo.

Jana pravi ...

Sem vmes ko sem gledala fotke, razmišljala, pa kje je to ona stala, da so slike pod takšnim kotom. na koncu mi je bilo vse jasno. Ni šans,da me spravijo v eno takšno košarico. Občudujem vsakega, ki si upa.

Marna pravi ...

Vse pohvale za posnete fotografije, ker so vrhunske. prva mi je še najbolj všeč!

Anonimni pravi ...
Skrbnik spletnega dnevnika je odstranil ta komentar.
Anonimni pravi ...
Skrbnik spletnega dnevnika je odstranil ta komentar.