sreda, 17. marec 2010

Ne le stekleničke ...

... tudi kaj drugega nastaja te dni v moji ustvarjalnici. Tako kot vedno, v zadnjem hipu, ampak tokrat ne zaradi moje (ne)organiziranosti, temveč zaradi vnetja oči. Večerno ustvarjanje je zaradi tega odpadlo, saj so čez vikend moje oči postajale vedno bolj rdeče in pekoče. Kapljice sedaj uspešno opravljajo svojo nalogo, zato sem v torek lahko brzinsko sklekljala nageljček za rojstni dan tete Olge. Kaj pomeni brzinsko? Ob 9.30 sem zapičila prvo buciko, ob 14.00 pa je bila slika že zapakirana v obloženi kuverti in pripravljena za pot proti Primorski.


Zraven sem na pošto odnesla še uživaškega mačkona za bratrančev rojstni dan. Zaradi naglice sem ga le suho pobarvala in hitro napokala skupaj nekaj modrih papirjev. Ob 15.00 sta me že čakala otroka v vrtcu.


Zvečer sem se lotila še izdelave naslovnice za predstavitveno mapo, za katero me je prosila prijateljica. Pri Makalonci bo namreč to poletje privezana posebno elegantna barka za plovbo po Ljubljanici. Bo res zanimiva za pogledat. Pri naslovnici mi je prav prišel papir z videzom temnega lesa. Črke z imenom barke in na kvadratkih sem izpisala ročno. Ne, štampiljk res ne rabim ;)

11 komentarjev:

Alenka pravi ...

Ti pa imaš turbo pogon!!!!!!Vse je dodelano v nulo, lepo, kot se ponavadi tukaj vidi, ampak tako brzinsko, pa skoraj ne verjamem:):):)

Suzy pravi ...

Se strinjam glede turbo pogona :)

A res si to napisala ročno? Le zakaj bi rabila štavmpiljke, pri taki pisavi. wow!

MarikaGabez pravi ...

Ni kaj...Čudovito pisavo imaš! Takšno, ki jo je treba zavidati. Všač mi je ta papir za ozadje.

Helena pravi ...

Vse to v enem dnevu??? Joj, joj, le kako ti uspe? :) Moj poklon za vse te čudovite stvari!

Vladuška pravi ...

Zelo lepa paleta izdelkov :-) Klekljanje je itak prekrasno in ta predstavitvena mapa je super.

Goga pravi ...

Hiperaktivka, zelo lepe stvari si naredila,vse tri brez izjeme.

Marna pravi ...

Neža, jaz te občudujem!

Mojca pravi ...

tudi jaz te občudujem. da ti pri takšnem tempu uspe obdržati takšno kvaliteto - kapo dol. nageljček v nekaj urah? res noro. in divje:)

Andreja pravi ...

Zelo lepo, si kot mravljica, najbolj mi je všeč čipka (a se da dobit papirc?)

Tiara pravi ...

Krasne stvaritve si postavila na pogled in z navdušenjem jih občudujem.

Teja pravi ...

Ooo čudovito vse troje.
4 ure in pol je brzinsko? Mislim, da se jaz ne bom nikoli lotila kleklanja, kajti tole je pa res malo preveč. Občudujem te, da imaš toliko potrpežljivosti.
Uživaški maček mi pa vedno nariše nasmeh na ustnice :D
Za zadnje sem pa mislila, da je narejena strojno. Bravo res.