torek, 3. avgust 2010

Pod streho

Ja, pod streho sem spravila še eno naročilo za klekljano sliko. Je bil kar podvig, spraviti se za bulo sedaj, ko bi najraje samo šivala. Ampak mi je uspelo in kar oddahnila sem si, da sem končala pravočasno.


Marjetice sem vstavila v okvir, kupljen v Evrospinu. Bom morala biti še pozorna na njihove akcije, ker je res zelo lep. Barva češnjevega lesa, pa še malce drugačen dizajn ... okvir je namreč ''globok'', pa saj vam fotka še največ pove ;) Za podlago sem uporabila rdeč žamet in za popestritev 1,5-centimetrske trakove ob strani.


Sedaj pa veselo spet za šivalni stroj. Nove tri minice so že narejene, vam jih pokažem v naslednji objavi.

4 komentarji:

Helena pravi ...

Tvoje klekljane slike so umetnost posebne vrste. Koliko dela je v takšni krhki cvetlici. Kapo dol pred tvojimi umetninami!

Alenka pravi ...

Luštna klekljana marjetica. Veš to je prva večja čipka, ki sem jo jaz daleč nazaj naredila. Vem da je bila takoj po polžku in vem , da me voditeljica tečaja zelo pohvalila. Kako lepi spomini. Zdaj pa bunklni , kar čakajo, ooo.Saj bom enkrat.
Tudi jaz moram pohvalit tebe. Super čipka!!Tako v okvirju pa sploh.

Vladuška pravi ...

Res izgleda zelo lepo in včasih se tudi zelo ugodno najdejo stvari in ta okvir to vsekakor je. Seveda pa brez te krasne vsebine ne bi bilo nič.

Teja pravi ...

Lepa rožica in okvir je res čudovit.