torek, 15. februar 2011

Valentinov izziv


Uh. Spet ta Klavdija in njeni izzivi :P

Tokrat nam je za kombinacijo izbrala nemogoče barve. Saj jaz z roza odtenki nimam težav. Krvavo rdeča mi nikakor ni sedla zraven :S Ampak ... sem ugriznila v kislo jabolko in se lotila dela. Brez ideje. Kar tako. Najprej sem zmehčala fimo, se vmes odločila, da bi mogoče naredila preliv, pa se na koncu odločila, da naredim klobasasto rožico. Ki mi končana sploh ni bila všeč. Kaj pa zdaj? Porabljenega časa mi je bilo škoda in na koncu sem nafrtajčkala en srček, ''odpadno'' maso pa oblikovala v bunkice, ki sem jih oblekla v neposrečeno rožico.


No, saj končni izdelek niti ni napačen. Ogrlico sem pofotkala na beli in rdeči podlagi, spodaj pa vam pokažem še vmesno postajo, ki sem jo k sreči preskočila. Tista proga res ne bi imela srečnega konca ;) Pokažem jo zato, da vidite, s kakšno rožico sem se ubadala, bom jutri dodala še eno makro fotko klobase, ravno toliko, da bo za arhiv ;)

6 komentarjev:

Klavdija pravi ...

Evo jo...jest sem se pa že sprašvala kje je tvoja objava tukaj ;-)
Kar se ogrlice tiče sm ti že na FBju napisala da je hudaaaaaa...nisem pa vedela, da si tako zelo razočarana nad rojžco :(...res ima malo trikotne listke, ampak z malo dodelave bi lohka nastal prou fletn nafrtajčkan nagelček ;-)
Me veseli, da se tudi tokrat igraš z nami!

Helena pravi ...

Meni je tvoja ogrlica noro dobra. Všeč so mi drobne rožice na srčku. In vse ostalo :)

Alenka pravi ...

Huda je , čeprav so barve nore! Ampak za to je kriva izzivalka:):):)Včasih je res čudna, ne?:):):):)

ankh pravi ...

Kot sem že parkrat napisala, gresta roza in rdeča prav krasno skupaj! Tvoj srček je zelo lep!

Vladuška pravi ...

Neža, resnično zelo zelo lepo in nekaj čisto posebnega. Prava lepotica za pogledat.

Mojca pravi ...

super si tole spedenala, tudi vmesna postaja se mi dopade ;)