četrtek, 19. maj 2011

Rdeča


Rdeča je barva ljubezni, barva življenja, ampak ob izdelavi tega kompleta škatle in voščilnice sploh še nisem razmišljala v tej smeri. Šele ob pisanju objave in razmišljanju o mojih odločitvah sem povezala niti. No, povezavo boste videli ob zadnjem stavku ;)

Škatla je tokrat kar velika, saj je format A4, v njej pa bo spravljena fotoknjiga s spomini na 50 let skupne poti. Ker posebnih želja glede izdelave ni bilo, sem ostala v svojih ustaljenih okvirjih, tako kot mi je všeč ;) Pet rožic ponazarja pet desetic, to pa je tudi vsa simbolika, ki je vključena. Bo pa ob drugi priložnosti kaj bolj nakičeno.

Tudi midva danes praznujeva četrto obletnico (na dvanajst let podlage), mami in očija pa v juniju čaka že štirideseta.


Hvala vam za vse lepe besede in spodbudo na poti do moje nove podobe. Mi veliko pomeni in mi je v ogromno oporo, ko pride do kakšne krizice. Ma tokrat res ne grem več nazaj! Ravno danes sem se poslovila od devetice na tehtnici in je nočem videti nikoli več. To pomlad mora biti nekaj skrivnostnega v zraku, saj sem se včeraj odločila še za en korak, ki ravno sodi k rdeči objavi ... prihodnji teden začnem kariero krvodajalke (upam, da uspešno).

8 komentarjev:

Andreja pravi ...

Bravo in kar tako naprej. Na FB sem sicer zelo redko ampak sem zasledila da se podajaš k novim zmagam. Držim pesti, da ti uspe. Začela si prekrasno. Kompletek pa je tudi lep.

Hali pravi ...

Prekrasen kompletek.Ravno prav vsega za moj okus, rdeče-bela kombinacija pa je zmeraj dobrodošla. Čestitke k obletnici in seveda odločitvi, da postaneš krvodajalka.Super!

Vladuška pravi ...

Super in čestitke tudi za to novo odločitev. Z veliko poguma in vztrajnosti naprej ;) Kompletek je nežen in lep.

Helena pravi ...

Ti si pa uspešno štartala oz. si že kar na poti k spremembam. Čestitam za vsak osvojeni cilj. Pa veselo in predvsem s trdno voljo še naprej.
Krasen rdečo bel komplet!

Simona pravi ...

Čestitke za izgubo devetice. In vso vztrajnost. Voščitka in škatla pa sta lepi, ravno prav okrašeni in barvno usklajeni. Meni sta všeč.

Tanja E. pravi ...

Bravo za uspeh in izdelke!

Tiara pravi ...

Zelo lep kompletek. Rdeče bela kombinacija pa super zgleda.

Simona pravi ...

Neža, "moja" zlatoporočenca sta bila navdušena nad tvojim delom, pa tudi nad vsebino :) Hvala še enkrat!