torek, 8. november 2011

Sanje

Vsi sanjamo. Z odprtimi in zaprtimi očmi. Sanjamo, da bi se nam uresničile skrite želje. Problem je, če samo sanjamo in čakamo, da se bodo sanje udejanjile same od sebe. Jaz sem čakala dolgo ... morda predolgo. Vendar, če pogledam nazaj, je imelo vse svoj namen. Pred mesecem dni, ko se je poslovil Steve Jobs (o katerem sem pred tem vedela bore malo), sem naletela na posnetek njegovega govora diplomantom univerze Stanford. Kako se je vse poklopilo, bilo je, kot bi govoril meni. Prav cmok v grlu sem dobila. Bili so ravno dnevi, ko sem čakala ali se bodo moje sanje končno uresničile. In veste kaj, res so se.

Marsikdo me prav čukasto pogleda, ko povem, da je delo v trgovini moja sanjska služba. ''Kaj, to, da si tukaj za pultom, a resno misliš?'' In me gleda, kot da sem padla na glavo. Ja, ljuba duša, ampak to ni katerakoli trgovina, to je Prometej!!! Prva ustvarjalna trgovina, s katero je skozi dolga leta raslo moje ustvarjanje. Začela sem s perlicami, še v časih, ko je bila to micena trgovinica pod Metalko. Potem sem dolga leta vsak dan hodila mimo na poti v šolo, veliko raje sem hodila po Kolodvorski kot po Miklošičevi. Tako kot se je širila ponudba v trgovini, se je širilo tudi moje ustvarjanje. Vse sem morala poskusiti, no, skoraj vse :)


Kolikokrat sem od prijateljev slišala stavek: ''Neža, ti bi morala delat v Prometeju, idealno mesto zate.'' Moj odgovor je bil vedno: ''Ma ni šans, jaz imam ja elektro šolo, to še niti zraven ne pridem, tam so sami umetniki z oblikovne.'' In nisem niti poskusila s kakšno prijavo. Potem pa sem septembra na FB-ju našla objavo, da iščejo nove sodelavce. Prva misel je spet bila, da itak nimam šans. Potem pa sem se le spravila k sebi in napisala mail. Nekaj stavkov in 18 fotk mojih izdelkov :))) Ha ha ha, komaj sem lahko verjela, da sem bila povabljena na razgovor. In potem še na enega, čez nekaj dni pa so me punce že uvajale. In sedaj sem že en mesec del ekipe. Čist noro!!! Ure mi minejo tik-tak. Delo, v ustvarjalnem kraljestvu, ko z veseljem svetujem strankam, ki včasih pridejo s totalno neizdelano idejo, iz trgovine pa odidejo zadovoljne.

Samo urnik si moram še malo dodelati, a počasi mi bo le uspelo.

Sanje? Ne, ne, resničnost!


Še del govora, ki se me je najbolj dotaknil:

''You've got to find what you love. And that is as true for your work as it is for your lovers. Your work is going to fill a large part of your life, and the only way to be truly satisfied is to do what you believe is great work. And the only way to do great work is to love what you do. If you haven't found it yet, keep looking. Don't settle. As with all matters of the heart, you'll know when you find it. And, like any great relationship, it just gets better and better as the years roll on. So keep looking until you find it. Don't settle.''

15 komentarjev:

majcha pravi ...

A ni fino, ko se včasih nekaj nabira in nabira, potem pa naenkrat vse pade skupaj?
Čestitam za pogum in sem vesela zate, da si našla pravo stvar!!!

Goga pravi ...

Ooooooooooo, krasno zate in seveda tudi za nas ;). Čestitam ti ob novi službi, pa ob vseh osebnih uspehih, katerih je v zadnjem času kar nekaj.

Hali pravi ...

Super, vesela sem zate!

helena pravi ...

No, zdaj moram pa čimprej v Prometej. se že nekaj časa odpravljam, pa nikakor ne najdem pravega trenutka...:):) Čestitam!!!

Tanja pravi ...

Čestitke, Neža! Uspelo ti je!

Teja pravi ...

Sem vesela zate. Uživaj v tem delu še naprej :)

Vladuška pravi ...

Lahko ti rečem samo čestitke in srečnica :))) In pa še nekaj, hvala enako, mislim o tem, da bi tudi sama zelo rada delala v ustvarjalni trgovini :). In kadar vidim, da se je želja uresničila drugi ustavrjalki je to tako, kot bi se že napol meni, ker mi daje pogum za naprej.

Janja pravi ...

Super, čestitam.
Mi je pa kar malo nerodno, ker sva se prejšnji teden že videli v trgovini, samo te nisem spoznala. Pridem ponovno naokoli :)).
Lp

Andreja pravi ...

Vesela sem, ko takole slišim, da so ljudje veseli, sploh glede službe!
Čestitam za dolgoletne sanje :-))

Urška Sem pravi ...

Neža, tudi jaz vesela Zate! Živi svoje sanje, saj vidiš, da je vse Stvarstvo na tvoji strani ツ Roko na srce, toliko truda vlagaš v najrazličnejša področja, nekje se mora "poznat". Vse dobro želim, naj bosta Volja in Pogum vedno ob tebi.

Neža pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Neža pravi ...

Hvala punce :) Še vedno sem vesela kot prvi dan, čeprav je mesec že mimo.

Pa ne vem, kaj se z Bloggerjem dogaja, ker ga nekaj biksa pri komentarjih :S

DODO pravi ...

Kako lepo je prebrat, da je nekdo zadovoljen. Tega dandanes ne slišiš veliko. Uživaj še naprej!

an-ja pravi ...

Čestitam za najsrečnejšo službo na svetu!!
Tudi mene je premaknil Jobsov govor, ki sem ga našla na tvojem blogu.

Barbara pravi ...

Čestitke Neža!! Kako lepo je, ko se ti uresničijo skrite želje :) Nekateri pravijo, da ne smeš mešati službe in hobija...a meni se zdi, da pa včasih le ni slaba tale kombinacija :)