petek, 23. avgust 2013

Povzetek za nov začetek

Pozdravljeni!

S polno mero slabe vesti brišem in piham prah s tega pozabljenega internetnega kotička. Ni kaj, pametnega izgovora, zakaj je tako, nimam, zato ga niti ne bom iskala. Tako pač je. Veliko stvari je, za katere mi zmanjkuje časa, no, k sreči ustvarjanje ni ena izmed njih.

Pa bom začela iz obratne smeri. Bomo videli, do katere objave mi bo uspelo priti z izdelki, ki so nastali v zadnjih mesecih.

Zadnji dnevi so v znamenju papirčkanja. Dolgo je vladalo zatišje in se je novonakupljeni material kopičil doma, sedaj pa se je nabralo nekaj naročil in lotila sem se dela. 

Čisto sveža je šaljiva vroča voščilnica za 50-letnika, ki sem ji za modrčkom naredila žepek za prispevke za sladko življenje :)

 

Novorojenčkov nikoli ne zmanjka, tako so nastale tudi nežne voščilnice za dobrodošlico novim članom našega sveta. Deklice, fantki, dvojčki, za vsakega se najde prava.

 


 

Ko se dojenčki privadijo na izzive sveta, v katerega so se rodili, nekatere izmed njih čaka prva fešta. Zato so tukaj vabila in voščila za krst.

 

 
 

V naslednjih letih nabirajo izkušnje na raznoraznih zabavah, rojstnih dnevih in ohcetih, potem pa lepega dne pridejo sami na vrsto za svoj dan ljubezni. 

 




2 komentarja:

Mojca pravi ...

Same lepe stvari nastajajo pri tebi ;) LP

Hali pravi ...

Prekrasne so, vse po vrsti!