sreda, 7. april 2010

Prva lekcija ...

... mokume gane tehnike je za mano. Rezultati so mi kar všeč. Polizdelkov je še nekaj, pa bodo že prišli na vrsto. Danes sem na vrat na nos dokončala le ta obesek, ki jutri odpotuje v pripadajoči škatlici.



Vas je pa luštno brat pri sladkosnedih komentarjih o torticah :)))

7 komentarjev:

Alenka pravi ...

Super obesek!!!!In škatlica je tudi zelo lepa!!!!

Klavdija pravi ...

Opa...lepa ogrlica...taka mal bleščičasta...dober mokume ti je ratu!

Vladuška pravi ...

Prekrasen obesek, tako eleganten.

Maja pravi ...

Lepo ti je uspel. Moj mokume gane je vedno "kr neki". Bravo.

Sonja pravi ...

Prav nič ni videt, da bi bila tole prva lekcija. Super ti je uspel. Sicer pa ti tako ali tako vse, česar se lotiš :) Všeč so mi tvoji izdelki, tudi takrat, ko niso v mojih barvah :)
Komaj čakam, da se lotiš bolj tvojih poletnih barv :)

BojaMoja pravi ...

všeč, všeč ♥ ♥ ♥

MarikaGabez pravi ...

Čudovita je!