ponedeljek, 31. maj 2010

15 let

Pri nakitu ni nič bistveno novega. Variacije na že videno. Zanimiv je ta prvi obesek, ki je sestavljen iz treh delov. Stranska delčka sta bila najprej mišljena za uhančke, pa mi je celota tako fajn skupaj zgledala, da sem kar takšnega pustila.


Drugi kompletek je tak oceansko moder, na fotki sicer bolj na zelenkasto vleče.


Pa še en poročni kompletek, narejen po lanskem vzorcu.


Ma sploh ne pridem na čisto, da bi začela s čim novim, ko so obstoječi kosi tako popularni, da moram ''kopije'' delat.

Itak pa bomo v sredo čez 14 dni že na morju, tako da bom z nakitkanjem počasi morala zaključiti. Kampiranje štiričlanske družine ni mačji kašelj. Priprave se bodo morale kar hitro začeti :)

Aja, pa še naslov :))) Danes imava s Petrom 15. obletnico skupne poti. Lepa številka, ni kaj ;)

10 komentarjev:

Hali pravi ...

Krasni obeski, pri prvem mi je noro všeč oblika!
In čestitke za obletnico!Leta tečejo, ni kaj!

Nelya pravi ...

čestitke za "okroglo" obletnico!
Čestitke tudi za nakit - mojstrsko

McCrafty /Klavdija pravi ...

Čestitke za obletnico in seveda tudi za nakit.

Nataša pravi ...

Spet sami lepotci! Krasno!

In čestitke za obletnico!

Mojca pravi ...

čestitke, res lepa številka:) in še lepše pridejo:))
nakit pa... popoln.

Teja pravi ...

Super nakitkanje. Lepo se imejte na morju.
In seveda čestitke, tudi 15 let skupne poti ni mačji kašelj:)

Alenka pravi ...

Še vedno neutrudna, hiperaktivna!!!
Čestitke za 15 let:)!

Danii pravi ...

Čestitke za 15. obletnico :-)
Čudovite verižice in uhane si naredila :-)

Vladuška pravi ...

Čestitke za obletnico in verjamem, da ste že malo v pripravah na morje. Jaz sem si ta vikend šla malo potešt željo po morju za 3 dni, tako bom lažje zdržala do avgusta, ko grem na pravi dopust.

Nakit pa ti gre zelo od rok in dopade se mi tisti sestavljen obesek.

Suzy pravi ...

Čestitke k tako lepi številki.