sreda, 4. avgust 2010

Moja moja




Ena in edina. Ne vem, če je šlo v smeti 5 kvadratnih cm tega blaga. Krpica se je skrivala v mamini vreči z odrezki. Iz tega blaga mi je leta 2003 sešila hudo dober top, ko sem bila priča moji Maši. Po blago sva odšli v trgovino v Škofjo Loko v stari del mesta in spomnim se, da je bil meter tega srebrno svetlečega elastičnega jeansa čez takratnih 20 tisočakov. Ga je mami res vzela na centimeter natančno. Ker se pod bleščicami skrivajo rožice marelične barve, sem za obrobo uporabila satenast trak v tej barvi. Ta torbica bo ostala pri meni.

Spodaj se top malce vidi pod jaknico. Vsa oblačila na tej fotki je zašila moja mami. Sva bili najlepše oblečeni na poroki, če seveda izvzamem nevesto ;)

7 komentarjev:

Andreja pravi ...

O super lepa toaletka. Ja mami je pa potem prava mojstrica, imaš potem šivanje po njej...

Simona pravi ...

Tvoja mami je prava mojstrica šivanja - obe sta bile krasno oblečeni.

Torbička pa mi je všeč, ravno taprava za kakšno šminko in ogledalce.

Alenka pravi ...

Res luštkana torbica.Blago je mega!
Pa tiste iz prejšnje objave, oh, oh, oh!!!!!

Goga pravi ...

Tvoja, tvoja je v živo še lepša :).

Vladuška pravi ...

Se vidi da je to blago res nekaj posebnega. Lepa torbica in prav,d a si jo obdržala.

NaDy pravi ...

Zelo je lepa ta tvoja torbica. Moram pa še pohvalit vse ostale, ki si jih zašila.

Teja pravi ...

Torbica je zelo lepa in je nekaj posebnega, prav tako kot blago. Tvoja mami je pa res mojstrica in vidi se po komu imaš talent za šivanje. Obe sta namreč odlični!