četrtek, 15. september 2011

Črna boršetka ZAME

Lansko leto 10. avgusta sem kupila krasno črno blago, iz katerega naj bi nastala jesensko-zimska torbica. No, če lani ni prišla na vrsto, mi je danes končno uspelo, da se lotim šivanja. Blago je izvezeno z reliefnimi rožicami in hkrati z vezenjem je tudi vatirano, tako da je super kompaktno. Verjetno je bilo v originalu mišljeno za kakšno zimsko jakno. Obdelano je tako, da zdrži tudi kakšen deževni pozdrav ali pa snežinke :)


Prvič sem na torbico takšne velikosti všila zadrgo, ne me vprašati kako, ker ne vem, če bi znala ponoviti enak postopek :))) V glavnem gor je, prišita je lepo in sedaj mi res ne bo nič ven padlo. 

V notranjosti sem naredila dva žepka, čeprav je pri meni potem problem, da nikoli ne vem, v kateri žepek sem kaj pospravila in potem iščem kot zmešana.



Torbica je res ČRNA, čeprav pri fotografiranju na sončni svetlobi izpade sivkasta, pa ni. Zato sem jo poslikala še enkrat pri normalni ''sobni'' svetlobi in na tej fotki še najbolj realno izpade.


Njene dimenzije so 40 cm v širino in 30 v višino. Zame ravnopravšnja velikost.

Še za eno imam urezano blago :) Mi bo verjetno še žal, da ga lani nisem večji kos kupila.

 


UPDATE:
Sem imela toliko zagona, da sem razrezala še preostali kos blaga in dokončala torbico, tokrat s podlogo v rdeči barvi.



3 komentarji:

Janja pravi ...

Blago je čudovito in torbica zelo lepa. :). Lp

Helena pravi ...

Enake probleme z žepki na torbah imam tudi sama :) Blago je res čudovito in naredila si krasni torbici. Lepo nosi! In ne bodi preveč važna :)

Vladuška pravi ...

Čudovita je in blago je definitivno nekaj posebnega ampab brez da bi mu ti vdahnila življenje, ne bi bilo nič. Tako sta blago in ti popoln par iz katerega je nastala ta krasna torbica :))