četrtek, 3. januar 2013

Pečene banane

Ne vem, kaj je sedaj to, da so se začeli nabirati sladki recepti. V resnici se spet spravljam na ustaljene tirnice zdravega prehranjevanja, da se pripravim na letošnje športne izzive. Po pravici povedano, sem si po Ljubljanskem maratonu privoščila totalen odklop. Nič načrtnega miganja, prehrana po želji, klasična nedeljska kosila ... Priznam, pasalo je! Sedaj pa je čas, da se spravim v red.

Danes sem se zvečer spokala v klet in opravila fit test Insanity vadbe. Insanity je 60-dnevni program visoko intenzivne intervalne vadbe. Z njo sem poskusila že lani avgusta, vendar sem po 14-ih dneh prekinila, ker mi časovno in energijsko ni zneslo opravljati tekaških treningov in Insanity-ja. So bile maratonske priprave le na prvem mestu.

Ker me v teh zimskih dneh prav nič ne vleče ven, je idealen čas, da opravim s tem programom. No, pa tudi s tekom bom počasi začela, ampak lepo postopoma. Sem se pa prijavila na otvoritev sezone v Sežani 24. marca. 21 kilometrov :)

Aja, da ne pozabim na banane. Pečene obožujem. Ena banana na osebo je ravno prav.

Za slastno sladico potrebujemo:
- banane
- maslo
- rozine, namočene v rumu
- vanilijev sladoled



Banano prerežemo na četrtinke.
V ponvi na dveh žlicah stopljenega masla popečemo rezine banane. Na vsaki strani minutko, tako da dobijo lepo zlatorumeno barvo. Rozine, ki smo jih pred tem namočili v rumu, dodamo v ponev, da se pregrejejo.
Naložimo na krožnik, čez banane polijemo tudi masleno 'omakico' in dodamo kepico sladoleda, po želji pa tudi stepeno smetano. 
Če želimo biti orto dekadentni, bi čez banane lahko dodali še žlico stopljene temne čokolade, ampak to bi bilo že pretiravanje ;)

Za utišanje naše slabe vesti se po slastni porciji spokamo v klet na izdatno porcijo telovadbe. Če nimate kleti, bo tudi dnevna soba v redu. Če pa vreme dopušča, je  seveda najboljše miganje na svežem zraku ;)

3 komentarji:

Simona pravi ...

Pečenih banan pa še nisem poskusila. Zgleda slastno.

Mojca pravi ...

uuuuuu tole zgleda ekstra slatno. ja tudi jaz se spravljam k izgubljanju kilogramov po praznikih in moram priznat, da mi ne uspeva kaj preveč :))) LP

Marija - Marička pravi ...

Zgleda in bere se mnjamiiiii, ampak...
Te res občudujem, ker si tako trdna v svoji volji glede prehranjevanja in telesne dejavnosti!