sreda, 21. januar 2009

Klekljanje

Ja, med drugim tudi klekljam. S to spretnostjo/umetnostjo sem se spoznala v osnovni šoli, a takrat očitno še nisem bila dovolj zrela za to. Potrebovala sem skoraj 16 let, da sem kleklje ponovno vzela v roke in ugotovila, da je s tem tako, kot z vožnjo kolesa - ko enkrat znaš ... Najprej sem sklekljala mini vrtnico za očijev rojstni dan.


Sledila ji je sončnica, ki sem jo naredila s pomočjo mentorice Vesne, s katero se občasno srečujem.


Ta rožica z metuljčkom krasi steno v mamini kuhinji. Družbo ji dela še košara, ki jo je mami dobila za rojstni dan.


Ja, lani sem za rojstnodnevna darila večinoma klekljala.

Teta Anica, pri kateri gostujemo v zgornjem nadstropju, je dobila mini rožico,


sestrični Silvi sem sklekljala eno malce bolj moderno cvetko,


tastu sem za 70. rojstni dan naredila velik križ (35×40 cm), z njim sem se ukvarjala skoraj dva meseca, joj, koliko ovinkov :)


Barbara pa je dobila ljubek srček.


Tašča (čeprav mi je ljubša beseda babi) je bila vesela Marije, za božička pa so v njeno kuhinjo prišle še jaslice.




Za božična darilca pa sem sklekljala mali srček, ki sem ga potem vtiskovala v das maso in na ta način naredila okrog 20 ploščic.



Hja, zdaj me zanima še to, kdaj bo kakšen izdelek ostal na domači steni. Še ta srček, ki je bil potlačen v das maso, je na koncu končal v okvirju in šel k teti Idi na Hrvaško ;)

8 komentarjev:

Hali pravi ...

Klekljarski izdelki so krasni. Bravo, zelo lepo!

Šolanje na domu-Waldorf pravi ...

Dobrodošla nova blogerka. :) Super izdelke si pokazala, komaj čakam nadaljevanje.
Lp, Nataša.

Ninsi pravi ...

čestitke za blog:)))

jeee, še eden več za cedit sline:))

Suzy pravi ...

O,madona. Videla sem že veliko tvojih izdelkov, le pri klekljanju se nikoli ne ustavljam. Zdaj šele vidim, koliko teh lepot je pri tebi nastalo.

Marna pravi ...

Dobrodošla med blogarje ...!

In - moj bog, kaj si že ti vse naklekljala in to tako lepoooo! Kapo dol!

Mojca - Artemma pravi ...

Si pa res pridna ustvarjalka. Prečudoviti izdelki. Kar tako naprej. Kar objavljaj, objavljaj,.....
Lp!

BojaMoja pravi ...

Ojoj, mene tele klekljane stvarce takooooo mučijo :( ampak bodo moji prsti še malo počakali na kleklje.

Prima!

Anonimni pravi ...

zelo intiresno, hvala