torek, 27. januar 2009

Majcene nogice za majceno deklico

Tudi s križkanjem sem se okužila na otočku, kje pa drugje :) Zaenkrat so mi najlepši otroški motivi in te tudi najraje delam.

Že novembra sem dokončala te mini nogice za sosedovo Barbaro, so bile pa zato od takrat na čakanju, ker so mi manjkali rojstni podatki. No, sedaj sem se le dokopala do njih in včeraj dokončala slikico.


Krpico sem vstavila v okvirček, kupljen v Ikei. Zanalašč sem jo pustila tako nenačičkano, čeprav me je imelo, da bi še kar kaj nalepila na okvirček. Najbolje, da jo dam čimprej iz rok.

5 komentarjev:

Šolanje na domu-Waldorf pravi ...

Krasno križkanje in super ideja za darilo. Okvir mi je pa prav tak preprost najbolj všeč.
Lp, Nataša.

Ninsi pravi ...

meni je tudi okvir lepši tak kot je.

so pa te nogice res luškane:)

BojaMoja pravi ...

Ful dobra ideja za darilo :)

Tiara pravi ...

Kako luškana slikica.

Sonja pravi ...

Tele "tvoje" nogice so mi pa že od začetka všeč, ko si jih prvič pokazala :) Lepo darilo je.