sreda, 26. maj 2010

Kompletki

Nakitkam in nakitkam, pa še kar ni videti, da bom kmalu nehala. Še januarja sem bila trdno odločena, da bom skromne fimo zaloge porabila le še za izdelavo stekleničk upanja. Daleč od tega, pripomočkov za delo je doma vedno več, naročila pa tudi pridno prihajajo. Tako pridno, da sem pred mesecem dni končno legalizirala moje ustvarjanje in na upravni enoti oddala papirje za osebno dopolnilno delo. Čez tri tedne že odhajamo na morje in do takrat bo še kar pestro :) Zdaj držimo pesti, da je poletje res odprlo svoja vrata, saj ne bi radi čofotali v vodi z 20-imi stopinjami.

Preizkušam tudi nove ''odprtokodne'' programčke za delo s fotkami in eden izmed njih je fajn, če imam do tri podobne fotke, pa jih lahko namečem skupaj.

Prva ogrlica je marmorna, ravnopravšnja za k jeansu. Na prvi fotki se lepo blešči, čeprav mi je bolj všeč na drugi, kjer izpade, kot da ni polakirana.


Lističi za pozlato so enostavni za uporabo, nakit z njimi pa zelo všečen. Naredila sem dva kompletka, pa so eni uhančki ušli od doma še pred skupinskim fotografiranjem :)


Danes bo sledila še kakšna objava, da se rešim narejenih zalog, tako da se še vidimo ;)

3 komentarji:

Sonja pravi ...

Pridna si in res lepi izdelki nastajajo. Bi bilo kar škoda, če ne bi zalog uporabila na tak način.

Alenka pravi ...

Ja ,tebi se je pa res malo odfimalo:):):) Pa je prav super!!!!

Hali pravi ...

Mhmhmh prvi kompletek tako svež, poleten in potem z lističi, tkao malo bolj "resen". Super!