sobota, 15. maj 2010

Od četrtka do sobote

Po klekljarskem projektu sem se končno lahko posvetila nakitkanju. Je nekaj deklet kar nestrpno čakalo na svoje kompletke. Dva dni sem gnetla, valjala, pekla, pa še malo brusila in lakirala. Polizdelkov je nastalo za en velik pekač, sedaj jih bom morala še sfiniširati v všečne kose nakita. Pri tem sem ugotovila, da bom morala biti pri delu s fimo maso bolj previdna in začeti redno uporabljati rokavice, saj je moj palec na desni roki boleče zacvetel. Očitno imam eno obliko alergije, ki se pokaže z v živo razpokano trdo kožo :(

Prvi trije kompletki so že pri novih lastnicah in vsak mi je po svoje všeč. Izdelave zapestnic sem se lotila prvič in priznam, da je z njimi kar nekaj dela. Končno sem si tudi omislila svedrčke za vrtanje luknjic v že pečene kose polija, držala sem naredila kar iz mase, ki se sveti v temi. Ha, ha, sedaj jih bom med neredom na mizi brez težav našla, samo luč bom ugasnila in zasvetili se mi bodo pred očmi :)))

Prvi kompletek je na črni osnovi s prelivajočimi se kovinskimi lističi.


Drugi kompletek je v tigrastih barvah ... zlata, bakrena in črna. Zraven sodi še škatlica.


Tretji je klasično črno-srebrn.


Danes je bilo na vrsti sobotno srečanje z dekleti v Velenju. Super smo se imele in moje baterije so spet polne. Za organizatorke sem sestavila tri ogrlice v mini škatlicah. Saj vem, da se sedaj večinoma podarja material za ustvarjanje, ker pa sem bila v Velenju prvič, sem se vseeno odločila, da prinesem nekaj svojega.

Za Urško zemeljski toni v bordo škatlici.


Za Natašo njej ljubi viola odtenki.


Za Lidijo umirjene barve v živahni škatlici.


Sodelovala sem v swapu fimo palčkov-malčkov. Priznam, da me je čas prehitel in sem jih izdelala v naglici, zato z njimi nisem zadovoljna. Vseeno sem raje naredila to različico, kot pa da bi se s swapa odjavila. Se bom prihodnjič bolj potrudila in si splanirala obveznosti, obljubim ;)


Naj se še pohvalim, da mi je bil žreb naklonjen in sem nova lastnica čudovite Urškine glinaste šatulje. Slikico sem si sposodila z njenega bloga, moja pa je srednja bela šatulja. A ne, kako je lepa :))) Urška, še enkrat hvala!

14 komentarjev:

Alenka pravi ...

Res je bilo fajn v Velenju. Darilča so zelo lepa.Kaj pa manjka palčkom malčkom?????Prav luštni so!!!Darilce- škatlica je pa tudi zelo lepa:) Srečka:):)
Fajn te je bilo videt.

Klavdija pravi ...

Važičkaaaaaaa...pa sm ti rekla, da ne šatulje izžrebat...joj pa taka mladina, sploh ne znate več ubogat...:)))
Drgač je blo pa res fajn!

Vladuška pravi ...

Uf, uf koliko spet enih zadev. Pa ti to še vse tako lepo lepo zapakiraš. Super ustvarjalna si bila in si si prav zaslužila nagradico :-). Verjamem, da bodo vse s ponosom nosile okoli vratu te tvoje obeseke in zapestnice.

Nataša pravi ...

Spet same krasote - ampak najlepša je pa MOOOJAAA!

In hvala za sodelovanje na swapu palčkov malčkov!
In hvala za idejo, kako porabit nekaj fima, ki se sveti v temi, ki se mi že nekaj časa valja med koščki za porabit :)

Urškin Raj pravi ...

ne bo držalo, najlepša je moja :)
mi je bilo zelo všeč, da si dobila eno moje darilce ;) si zaslužiš ;)

Andreja pravi ...

Tele tvoje škatlic eso čudovite in nakit tudi, seveda. Skratka lepa darilca si jim pripravila :-))

Mojca pravi ...

kak nakit! noro, koliko ti ustvariš, in kake dobre škatlice... ni čudno, da imaš potem srečo pri žrebu:))

ankh1 pravi ...

Zelo zelo lep nakit! Vzorček pri drugem in tistem za Urško je prav hud.

Jana pravi ...

Ko bi še jaz padla v takšno ustvarjalno vnemo. Prav vsak kos je nekaj posebnega in prav vsi so krasni.
Tudi palčki malčki so mi všeč,ne vem, zakaj nisi zadovoljna z njimi.

Goga pravi ...

Zelo si bila pridna in naredila si same lepe kose nakita. Vse so najlepše in pika.

Na srečanju je bilo pa megastično in ti si si res zaslužila šatuljico :)).

namo pravi ...

Res krasne stvari,zaslužila si šatuljico,čist zares.:)

BojaMoja pravi ...

mmmm ♥ ♥ ♥ same lepe stvari :)

Maja pravi ...

Koliko čudovitih stvari v eni sami objavi - prav za učke popasti. Zelo mi je všeč, da se tako potrudiš tudi z embalažo kar res naredi vrhunsko piko na i.

Tanc pravi ...

Fuuuuul so mi všeč ogrlice! Še posebej ta tigrasta.
Pa srečanje ti tudi zavidam, pri meni se kar nočejo poklopiti datumi, da bi spet šla :((.

Nestrpno pričakujem tvojih novih fimo lepot :)))