četrtek, 25. april 2013

Fimo in alkoholni inki

Že nekaj dni sem se pripravljala k temu, da se spet lotim mečkanja fimo mase. Ovirala me je gora papirjev in čestitkarskih drobnarij v mojem kotičku. Danes sem se le lotila hitrega pospravljanja, da sem očistila polovico mize. A da bi celo? Ne se hecat ;)

Tako sem se končno lahko lotila igranja in packanja z Rangerjevimi alkoholnimi inki. Joj, kakšen užitek je kapljati barve in opazovati njihovo prelivanje. Pa kakšno bogastvo barv! Res, ravno pravšnje zame. Ker časa za brskanje po netu za raznimi tutoriali ravno nimam, sem se lotila odkrivanja tople vode. Saj kaj tragičnega se ravno ne more zgoditi, če ne drugega, dobiš osnove za obeske in kroglice v pisanih barvah :)

Pa brez skrbi, že prvi poskusi so mi zelo všeč. 


 

Klavdija me je vprašala, če sem listala po starih Unikatih. Ha ha, ne nisem, jih niti nimam doma. Prav fajn se mi zdi, da so se mi razpokice  zgodile same od sebe in da dejansko vem, kako jih ponoviti ... tako, da drugih načinov niti ne bom iskala.

Pisane pastelne barve, pa mavrica, vse to me čaka v prihodnjih dneh. Tako kot na papirju bom tudi pri nakitkanju ostala v pisanem svetu. Je tako pozitiven, da je ustvarjanje res užitek!


8 komentarjev:

moi pravi ...

Vidim, da si prav padla v ustvarjanje z inki in se vidi, da uživaš v tem. Kar tako naprej. ;)

mateJA pravi ...

Kako lep je brat vaše maile. Se mi zdi, kot da vam narekujem kake stavke.
Imate pa tudi lepe izdelke in čestitke še enkrat za spremembo stila vašega življenja. Prav velik vzor ste mi. LP Mateja

Alenka pravi ...

Inki so res luštna stvar, ki te vedno znova preseneti. Nikoli ne veš , kaj bo na koncu izpadlo, ne?

Mojca pravi ...

Zelo lepe barvne kombinacije, sploh druga mi je všeč. Ja kam pa pridemo, če sami malce ne poeksperimentiramo, a ne. LP

Sonja pravi ...

Zdaj pa hitro še končne izdelke pokaži :) Verjamem, da bodo super.

Simona pravi ...

Pravi multipraktik si.

Mª Reyes pravi ...

Unos resultados muy bonitos. Besos

Hali pravi ...

Ja inki te zasvojijo :-)