ponedeljek, 22. april 2013

Mavrica

V zadnjih tednih se kar naprej potapljam v mavrične barve. Iščem jih povsod, v nakitu, na oblačilih, med papirji. Najraje imam vse na kupu. Ni kaj, tako je, če si na delovnem mestu obdan s samimi lepotami, samo časa bi rabila več, da bi lahko uresničila vse ideje, ki čakajo.

Tudi za današnje rojstnodnevno darilo sem se odločila za mavrico. Izbira samega darila je bila enostavna ... 100% Suzi akvarelček je bil kot naročen ... sploh potem, ko sem ga na FairArtu občudovala v živo. Ko sem naročilo predala Suzi, je sama pristavila še eno naslikano deklico, jaz pa sem akvarelčka zapakirala v lično škatlico.

 

Prvotni namen je bil izdelati voščilnico, pa so bile kvadratne kuverte premajhne. Prav, bo pa škatlica. Spomnila sem se na oblačkast papir in nadaljevanje je bilo sila enostavno. Pri mavrici sem si pomagala s šestilom, oblačke približno prerisala s papirja in jih s škarjami izrezala, prav tako je ročno izrezan sonček. Big shot je tokrat počival :)

 


Mislim, da je bilo to prvič, da pri darilu in dekoraciji darila za moškega nisem imela nobenih težav. Saj vem, bom imela zato naslednjič toliko večje. Ni šans, da bi šlo vedno tako gladko ;)

3 komentarji:

Čarovnije z male kmetije pravi ...

Zelo lepo darilo v lepi škatlici.

Mojca pravi ...

wawwww tole je res lepo! super tim sta skupaj s suzi! lp

Vladuška pravi ...

Krasno, pisano, veselo in lepo.