ponedeljek, 2. februar 2009

Po večerni pravljici ...

Ko otroci zvečer zaspijo, nastopi čas za moje hobije. Zdaj bo spet nekaj časa v ospredju klekljanje.

Majhni vzorčki so tako super zadevica. Hitro so narejeni - to pri meni pomeni 4-5 uric za enega - sestavljeni v celoto pa predstavljajo čudovito sliko. Spodnja zaenkrat še visi na moji steni in kar težko jo bom dala iz rok. No, dobili jo bodo fajn prijatelji in upam, da je bodo veseli :)

Okvir je kupljen v Hoferju za 10 evrov, super zadevica. Imam še dva na zalogi, eden je tak kot ta, eden pa ima prostor za dve slikici. Bom ta teden nadaljevala s klekljanjem malih čipk, da ju čimprej napolnim :)

Pa še slikice solo čipk - pri prvi sem kar ponosna nase, mi je tako dobro uspel začetek/zaključek, da se ga res težko opazi :)



7 komentarjev:

Phoenix pravi ...

Ovo je predivno.Mnogo uspjeha u daljem radu.
Lijep pozdrav
Phoenix

Šolanje na domu-Waldorf pravi ...

Krasne čipke. Pa kako lepo zgledajo tako skupaj v okvirčku.
Lp, Nataša.

Sonja pravi ...

Čudovite čipkaste miniaturce. Se prav vidi, da so jih zelo natančne roke delale. Super vzorčki so.

Marna pravi ...

Ajej, kako pa ti lepo in natančno klekljaš. Vse pohvale za tako lepe izdelke!

Unknown pravi ...

Pa sej na tako umetnost sploh ne moreš dati kakšnega drugega komentarja kot :full lepo. Všeč mi je kontrast, črno bela kombinacija vedno zažge.

Ninsi pravi ...

tole je pa res tako lepo, da se sploh ne morem nagledat!:) res ne:) prekrasno:)

Anja pravi ...

Vau in še enkrat vau. Izjemno natačna si in izbrala si krasne vzorčke, ki tvorijo enrkatno celoto.