torek, 10. marec 2009

Zlata nitka in čarobne palčke

Nadaljujem z objavo, ki me je mučila ves prejšnji teden, saj zaradi srečanja nisem smela objaviti fotografij nakita, s katerim sem sodelovala na swapu ogrlic.


Mirne duše lahko rečem, da je to nekaj, na kar sem do sedaj skoraj najbolj ponosna. Lotila sem se namreč klekljanih obeskov. Ker doma nisem imela primernega papirca, ki bi bil namenjen prav za nakit, sem pomanjšala enega, ki je sicer namenjen za novoletni okrasek, drugi pa je miniaturni prtiček. Pomanjšala sem ju za 50%, klekljala pa sem s štirimi pari zlate nitke Madeira (sicer se lahko uporablja za pickpoint). Vsak od njiju je bil narejen v dobrih treh urah.


Še največ težav sem imela z izbiro osnove, kako naj obeska spravim okoli vratu. Najprej sem z isto nitko obkvačkala plastificirano žičko, pa je bila prelahka, oz. se je preveč zvijala.


K sreči sem v Levčku našla ''memory wire'' in jo prav tako obkvačkala, hkrati pa upala, da bosta nakit dobili punci s tankim vratom. Želja se mi je uresničila, saj je bila Pupa verižice zelo vesela, za Namo pa niti ne vem, saj ni kaj posebej komentirala :( In ja, sem malo užaljena.

Itak, tudi tukaj velja, da je kovačeva kobila bosa, saj nimam pojma, kdaj bom kaj takšnega naredila tudi zase.

5 komentarjev:

Unknown pravi ...

Lepšega nakita sploh še nisem videla!!!!!!
Neža vedno znova presenečaš!
LP

Anja pravi ...

Da pohvalim še tukaj. Fenomenalno je tole ;))
Jaz se že mesec dni spravljam zraven, da si naredim uhane, pa...
Bi pa verjetno lahko dala obesek na navadno hobby žičko 0,8 debeline.
Pa ne biti žalostna zaradi morebitne ignorance tisti, ki se na to spozna ceni tvoj trud, ki si ga vložila v to :)

Šolanje na domu-Waldorf pravi ...

Sem se tudi jaz čudila tem krasotam na srečanju. VAU!! Resno! Zelo lepo je izpadlo, pa tudi fajn si se spomnila, da si obkvačkala žico, je še bolj "spešl" izgledalo. Res, za dol past.:)
Lp, Nataša.

Sonja pravi ...

Meni je tole super lepo. Primerno za kako elegantno priložnost. Čeprav nosit pa tega ne bi znala. Že tako ne maram ničesar ozkega okoli vratu.

BojaMoja pravi ...

Se popolnoma strinjam s Sonjo :)

Sem pa videla v živo ti lepotički in moram priznati, da sta mi zelo všeč :)