sreda, 27. oktober 2010

Vila Darila

Moje mini toaletke so dobile poličko v spletni trgovinici Vila Darila. Tako sem sedaj tudi jaz Ustvarjalna vila. V paketku je bilo nekaj minik in nekaj etuijev za kartice ... nekaj kompletkov in nekaj posameznic.


Naslednja stvar je moja pozabljivost. Tale kompletek je že 14 dni pri naročnici, pa sem kar pošteno premišljevala, če sem ga sploh pofotkala. Je bilo takrat preveč stvari na kupu okrog Aljaževega rojstnega dneva, ampak fotke sem pa le našla. So bile še na kartici ;)
Maksi in mini skupaj.




Včeraj sem odposlala še viola komplet maksi toaletke in torbice za vložke in podobne potrebščine, zraven pa še kompletek nakita.



Prenovila oziroma preuredila sem svoje albume na FB, ker so bili preveč nepregledni. Tako sem vse izdelke, ki jih imam še doma, dala v skupni album ''Na zalogi'', ker vem, da se uporabniki ob brskanju naveličajo iskanja, če je ob vsaki drugi fotki napis Oddano. ''Ja, kaj je pa sploh še frej?'' No, sedaj te težave ni več in odločitev se je izkazala za pravilno, saj je prvi mail z naročilom pripotoval že po štirih minutah :)

Uživajte v sončku, čeprav je zunaj mrrrrzlo.

7 komentarjev:

Andreja pravi ...

O super, sicer pa so tvoje torbičke zares čudovite in škoda bi bilo, da jih ne bi imela tudi Vila :-))

Vladuška pravi ...

Čestitke Neža še tukaj. Želim ti odlično prodajo. Sem pa že vse pošnofala v Vili Darili :)

Alenka pravi ...

Čestitam!!!Tvoje toaletke so res za v Vilo!

Lenka pravi ...

Prelepe su i sigurno su pravi ukras u radnji. Ne sumnjam da će biti hit!

Maja pravi ...

Čestitke, ker si postala vila! Tvoje torbice si res zaslužijo poličko v spletni trgovini.

Tiara pravi ...

Bravo!!! Vse čestitke novi vili! Toaletke so pa zelo lepe.

Sonja pravi ...

Čestitam, prav si se odločila :) Upam, da toaletke kmalu najdejo nove lastnice.