nedelja, 14. november 2010

Sončni kompletek


Tako ga je poimenovala Sonja. Pa je res sončen, kajne? Čeprav je fotografiran pod lučjo, zato so na vsaki od treh fotk drugačni odtenki. Ampak te dni, ko so dnevi že tako krajši, enostavno ni mogoče, da bi čakala na sonce in močno dnevno svetlobo.

Prvič sem všila svojo etiketko v etui za kartice. Se moram prav opomniti, da ne pozabim. Ponavadi se spomnim šele takrat, ko je izdelek že tipi topi zašit :S


Tokrat sem poleg etuija naredila še darilno škatlico, so barve kar same klicale po tem. In kompletek je prav posrečeno izpadel, je bila tudi naročnica zadovoljna, čeprav škatlice ni pričakovala. No, ravno takšni trenutki me najbolj veselijo, ko mi uspe skupaj spraviti kakšno majhno presenečenje :)

4 komentarji:

Sonja pravi ...

No, meni kar sonček posije, ko tole zagledam na ekranu :)
Lep kompletek je, da še tu pohvalim.

Vladuška pravi ...

Res lupn in vesel kompletek. Prav paše pogledat vse te vesele pike.

Rada Danilovic pravi ...

Preslatko!

Andreja pravi ...

Luštkan kompletek. Kar malo poživi te turobne dni.