torek, 1. februar 2011

Veter malo drugače

Pilulilu, Valentina, Dijana, Čarovnička in Dunja so mi podelile nagradico Veter v hrbet. Punce, hvala vam. Sem se lotila te objave samo zaradi tega, da ne boste mislile, da sem spregledala vaše komentarje.

Ne mi zameriti, ker nagradice ne bom razposlala naprej, te igrice enostavno niso zame. Nočem več izbirati raznoraznih naj... blogov, ker ste vse, ki vas berem in spremljam, moje najljubše. Moji dnevi so zaradi vas bolj polni, barviti, veseli in tudi takrat, ko sem slabe volje, mi vaše objave in prijazni komentarji pomagajo, da se kmalu počutim boljše.

Ve ste moj veter v hrbet, saj prav zaradi tega virtualnega sveta še raje ustvarjam. Saj veste, vse smo si podobne, vsakega komentarja se razveselimo in tudi sama se trudim, da vam napišem kakšno besedo. Ne vedno in ne pod vsako objavo, odvisno od časa in razpoloženja, upam, da me razumete ;)

Vesela sem, da nas je v tej ustvarjalni blogovski družbi toliko in prav vsaka izmed nas je nekaj posebnega. Zato nam vsem želim, da bi še naprej uspešno jadrale v ustvarjalnih vodah, ko pa katera zaide v brezvetrje, se lahko zanese na nas, da ji bomo s pozitivnimi mislimi poslale veter v hrbet :)

4 komentarji:

Vladuška pravi ...

Zelo lepo si to napisala in se popolnoma strinjam s teboj.

Marna pravi ...

Se strinjam!

Vladka pravi ...

Neža, se popolnoma strinjam s teboj. Ampak nagradico sem pa kljub temu poslala naprej. Ne vem, nekako mi je še dodatna motivacija v teh sivih dnevih :)

Tanja E. pravi ...

Zelo lepo si zapisala, sploh zadnji odstavek. Vedno se rada ustavim tudi na tvojem blogu, ker ustvarjaš čudovite stvari, želim ti, da v svoja jadra ujameš veliko ustvarjalnega vetra. Lepo te pozdravljam :)