nedelja, 30. januar 2011

Bolje pozno, kot nikoli

Tako bi lahko rekla za moje igranje z extruderjem. Jaaa, vem, to tehniko ste mnoge preizkusile že daaavno tega, ampak kaj potem, zdaj sem pa jaz not padla :)))


Za začetek sem namešala malo viola odtenkov in sestavila dva luštna kompletka. Prav uživala sem in komaj čakam, da se lotim še drugih barvnih kombinacij.


Se opravičujem, da so barve na vsaki fotki drugačne, ma v tem oblačnem vremenu mi kaj boljšega enostavno ni uspelo iztisniti iz fotoaparata.

17 komentarjev:

Suzy pravi ...

Ne izgovarjaj se na extruder. Super izdelke si naredila.

Sonja pravi ...

Tole sem pa jaz v živo prešlatala in si ogledala še pred lakiranjem in izgleda suuuper.
Če bi bila viola moja barva, bi se prav gotovo grebla za kak kompletek :)

Anonimni pravi ...

Tole pa izgleda super.

DODO pravi ...

Ta je pa prav po mojem okusu. Leeepo.

Athena125 pravi ...

Bomo naročili sončka za slikanje. A boš naredila tudi kakšen obesek v rjasto oranžni in/ali olivno zeleni?

Botrca

Nataša pravi ...

Krasno! V eni od mojih najljubših barv :)

Alenka pravi ...

Joj, kako lepo!!!!Pa kako se sveti!!!

Helena pravi ...

Sveti se res čudovito, pa tudi sama oblika, vzorci so ena A.

Špela pravi ...

Je lušno delat, ko ne veš kak vzorček točno bo :) Super kompletka!

Mª Reyes pravi ...

Sencillamente precioso. Besos

Vladuška pravi ...

Sicer ni moja barva, ampak to še zdaleč ne pomeni, da izdelki niso lepi. Sploh ta drugi, bolj okroglasti kompletek se mi dopade.

Dijana pravi ...

Čudoviti izdelki, kot vedno! Na mojem blogu te čaka nagradica:)

PILULILU pravi ...

Hej Neža, poglej na moj blog, čaka te nagradica!
P.s. Krasno ustvarjaš!!!!!!!

Jana pravi ...

Ekstruder je res ena takšna luštna in uporabna živalica, ki nam olajša delo. Krasen nakit si naredila.

Tanja E. pravi ...

Čudovito si tole naredila! LP

melly pravi ...

Vijola barva je zakon,vsak dan nekaj lepega-če že ni sončka

Janja pravi ...

Olala, kako lepo in kako se sveti :)).