sobota, 22. januar 2011

Mavrične muce


Po prejšnji črno-beli objavi naj bo današnja spet pisana. Naredila sem barvito voščilnico za tetin rojstni dan.


V lanskem letu je postala mačja mama dvema kosmatima in razigranima kepama, ki zdaj skrbita, da ji ni dolgčas, zato sem ob brskanju med papirji kmalu našla pravega. Ti pisani muci nista rezultat mojega barvanja, enostavno sem ju izrezala. Tokrat sem se rožicam zaradi vse pisanosti odpovedala, se mi zdi, da bi bilo že preveč vsega. Mi je pa končni rezultat zelo všeč, tako pozitivno deluje.


Želim vam lep vikend, pri nas se je začel brez megle, kar je superfinofajn :)

3 komentarji:

Simona pravi ...

Res taka vesela voščilnica. Meni je všeč.

Janja pravi ...

Kako zelo simpatično, živahno, lepo.

Andreja pravi ...

Zelo je lepa in tudi prejšnje črno-bele umetnine so čudovite :-))