ponedeljek, 24. januar 2011

Backfill



Pri nakitkanju sem preizkusila še tehniko ''backfill''. Za prvič sem najprej spekla zlato podlago in vtis potem zapolnila z bakreno maso. Potem pa brusi, brusi in brusi. Ja, rokavice so zakon. Nohti so celi, blazinice prav tako. Priporočam uporabo ;)

9 komentarjev:

Mª Reyes pravi ...

Te ha quedado perfecto. Besos

Marna pravi ...

Zelo lep!!!!

xajA pravi ...

Lepo! Najprej sem mislila, da je mica shift. Bom upoštevala priporočilo glede rokavic ;)
LP

Vladuška pravi ...

Sem malo spustila prejšnjo objavo, pa sem zdaj nadoknadila. Pridne ste, ko pomagate Horjulčkom. Pa tale obesek tudi ni od muh, krasna barva.

mravljica :: little ant pravi ...

Sem ga že občudovala... zdaj se pa prepričujem, da ne bom šla spet kar takoj mečkat nove runde :)

namo pravi ...

Krasen je .Kakšne rokavice pa,a železne:),pr men nobene ne držijo:):)

Helena pravi ...

Neža, izdelek vreden poklona! Krasen je in verjamem, da ga boš z veseljem nosila. Drugi pa bodo občudovali.

Špela pravi ...

Sem ga že na FBju opazila, krasen je! Bomo preizkusili ;)

hali pravi ...

Prekrasen obesek je tole. Sem tudi jaz mislila, d ae mica :-) Bravo!