sreda, 18. januar 2012

Bonbončkasto


Saj sem vedela, da ne bo dolgo trajalo. Tisti prvi januarski teden mi je uspelo spisati objavo vsak dan, ampak se ne bo izšlo, da bi bila tako pridna skozi celo leto.

Se kar dogaja pri meni. Nekaj dni sem si privoščila dopusta, ki je zelo prijal. Otroka sta z vrtcem za pet dni odšla na zimovanje na Pokljuko in z možem sva ta čas kar lepo izkoristila :) 

Prvič sem se spopadla z inventuro in lahko si mislite, da je bilo papirjev, perlic, vseh dodatkov in drobnarij v Prometeju za prešteti ... hm, veliko? V glavnem, tisti prosti dnevi pred inventuro so se izkazali za zelo dobrodošle, saj sem se napolnila z energijo in mi je bilo preštevanje veliko lažje. 

En dan dopusta sem izkoristila tudi za to, da sem se končno spokala do pristojnih ustanov in registrirala status samostojnega podjetnika. Priznam, me je kar malce stiskalo, ko sem podpisala papirje, ampak ta teden že lažje diham.

Po zelo dolgem času sem privlekla na dan škatlo s perlicami. Kar nekaj nedokončanih kvačkank se skriva v njej. Najprej sta nastali dve zapestnici. Prva je popolnoma bonbončkasta, ker ima dodane še velike steklene perle.





Druga se samo enostavno zapne. V paketku, ki je odpotoval na pošto, sta ji družbo delali še dve voščilnici. 



5 komentarjev:

Urškin Raj pravi ...

oo čestitke za sp---želim dobro in uspešno poslovanje!!

Amikadeja pravi ...

čestitke tudi z moje strani! Kar pogumno!

Lepi, "sladki", kvačkanki sta nastali!

Anonimni pravi ...

Bas su slatki!
Imajte lep vikend!

Maja pravi ...

Čestitam za pogum za s.p.!!! Držim pesti, da ti posel uspe!

Anonimni pravi ...

Res lepo!
Lp