petek, 9. april 2010

100

Stotica. Jupi! Kdo, bi si mislil, da bom kdaj pritipkala do stote objave :)))

Danes zjutraj sem se na hitro odločila, da bom presenetila eno fajn punco. Mamica Aljaževe sovrtičkarice praznuje rojstni dan. Ker vem, da so ji moji izdelki všeč, sem se po oddaji otrok v vrtcu doma spravila za mizo in sestavila luštno poletno ogrlico. S škatlicami sem že popolnoma zverzirana, tako da je bilo vse dokaj hitro narejeno. Vidim, da je zelo priročno, če imam v škatli na zalogi kakšen obesek več kot je bilo sprva načrtovano.

Presenečenje je uspelo, kavica je bila super, zraven pa še kos lešnikove potičke. Helena hvala, pridem še kdaj :)

6 komentarjev:

Suzy pravi ...

Čudovito darilce. Obesek je pa megastičen!

Nataša pravi ...

O, čudovita ogrlica. In škatlica tudi.

Ja, ja, zaloge so krasna stvar...

Pa čestitke za stotko!

Alenka pravi ...

Super darilce v zelo lepi embalaži.Tako lepo bi bila tudi jaz kdaj presenečena:):):)

BojaMoja pravi ...

Ampak tele škatlice so pa res že skorajda tvoj zaščitni znak :)
Pa še ogrlica ♥ ♥ ♥

Sonja pravi ...

Presenečenja so super :)
Še posebej, če so sestavljena iz lepe ogrlice v lepi škatlici.

Mojca pravi ...

ooooooo! prečudovito! saj nimam česa dodati.