četrtek, 15. april 2010

Bunkice potujejo naprej

Danes lovim zadnji dan za oddajo izzivalnih bunkic :))) Mojih osem izgleda takole.


Nekaj jih je iz zaloge, nekaj pa je novih, čisto svežih. Potujejo k Majdi, sama pa moram v naslednjih desetih dneh dobiti idejo, kako v nakit vkomponirati teh osem, ki sem jih vzela iz škatlice.



Sveža je tudi ta, ki gre v nagradno vrečico.


P.S. Klavdija, solit se pejt, moja zaloga fima in pripomočkov za delo z njim se veča. Pa sem rekla, da ne bom več nakitkala. Me klekljanje čaka. Ampak so tko lepe bunkice pečene, laufam brusit :)))

5 komentarjev:

Šolanje na domu-Waldorf pravi ...

Krasne bunkice si dala notri. :) Zdaj pa le pogruntaj kaj boš naredila iz swapanih bunkic. Komaj čakam, da vidim.:)

Nataša pravi ...

Oh, krasote!!! Komaj čakam!

Klavdija pravi ...

Iiiiiii, kolk so tvoje lepe!...sploh una rjava mi je u uč padla...tud ta, ki je šla v posebno vrečico je krasnaaaaa....komi čakam, kako bojo moje pokombinirane...bravo!
PS: Hmmm, jest nisem nč kriva in nč ne vem-tolele si ktero drugo misnla, k ne :P
Btw-pri meni maš še delavničko na temo Fima v dobrem...hahahaha

Mojca pravi ...

kako noro! tole je res ena boljših iger:)

Alenka pravi ...

Tole je pa ful zanimivo.lepe bunkice!!!Me pa matra firbec, kaj bo nastalo iz dobljenih:):)