petek, 16. april 2010

Rožice

Danes praznuje Petrova teta. Popoldne bomo praznovali, jaz pa imam sadni dan. Šment. Ampak ne bom naredila izjeme, ne. Si bom lepo en krožnik narezanega sadja s seboj prinesla. Mmmm, ali pa eno skledo jagod. To bo to, super.

Poleg pravih rožic bo dobila še lonček papirnatih, ki ne potrebujejo posebne nege.

Saj vem, večina vas je te cvetlične lončke že delala, pri meni pa je prišel na vrsto šele včeraj. Moram še kakšnega ustvariti, so res luštni in upam, da mi uspe skupaj nametati kakšno bolj mavrično paleto. Nikakor ne uspem stopiti iz svojih umirjenih, enobarvnih (z različnimi niansami), simetričnih okvirjev. Naštancanih imam en kup pisanih rožic, pa samo čakajo v škatli. Enkrat mi bo uspelo, vem, da mi bo.


Uživajte v lepem vikendu, ki se nam obeta. Pridružite se vseslovenski čistilni akciji, mi bomo začeli danes popoldan v vrtcu, jutri zjutraj pa veselo naprej.

5 komentarjev:

Sonja pravi ...

Čudovita čestitka, slikana na lepem ozadju.

Renata pravi ...

Super rožice in krasen cvetlični lonček. Jaz imam take, ki ne rabijo pretirane nege, najraje ;-)

Ja, jutri bomo tudi mi čistili.

Alenka pravi ...

Taka lončnica je idealna zame, ker ostalo gre kaj kmalu....Lepa je :):)

BojaMoja pravi ...

... spominčice ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Andreja pravi ...

Ja tale cvetlična čestitka je res enkratna, lepo si naredila in kot pravi BojaMoja :-))