torek, 30. avgust 2011

Kupček voščilnic


Prav zanimivo je, da sem se po dolgem času lotila kampanjskega ustvarjanja. Ne morem verjeti, da se albumi z zalogo počasi polnijo. Celo k mami sem lahko odnesla dve voščilnici kar tako, da ju bo imela pripravljeni za vsak slučaj.


Po naročilu sem izdelala dve enaki voščilnici, ki sta namenjeni bodočim duhovnikom. Izročeni sta bili ob sprejetju svečanih zaobljub (niti ne vem, kako bi natančno poimenovala to priložnost, verjetno bi Helena znala bolj točno povedati). Želja je bila, da je gor Frančiškov križ in Sveto pismo. No, jaz sem si vzela malo umetniške svobode in namesto klasične Biblije naredila starinski svitek papirja. Recimo, da je na njem zapisana svečana zaobljuba ;) 

Pri tej voščilnici mi je všeč to, da bom model lahko še uporabila, samo namesto križa bom dodala kaj drugega, priložnosti primernega. To je idealna voščilnica za moške :)


Še ena po naročilu je bila ta z deteljico. Dodatni opis niti ni potreben, saj je vse razvidno s fotke.


V Prometeju sem našla luštne kartone za ozadje in jih še isti dan spremenila v voščilnice. So tako lepo pisani, da veliko dodatkov ne potrebujejo.




Sedaj sem se iz papirčkanja preselila k šivanju. Več o tem pa v naslednji objavi.

3 komentarji:

Sonja pravi ...

Prav luštne so, taki prvi - moški, kot ostale pisanke :)

helena pravi ...

Res si pridna, saj ti kar letijo izpod rok. Simpatično pisane....:):)

Helena pravi ...

Čudovite so, pisane, vesele. Prvo, za bodočega duhovnika sem opazila in pohvalila že na fejsbuku :)
Domnevam, da bo bodoči duhovnik sprejet med pripravnike za diakonat in prezbiterat. Gre za stopnje (redove), preden nekdo postane duhovnik. Na kratko in preprosto razloženo :)