četrtek, 18. avgust 2011

Mojčine muce

Danes je res en tak mačji dan. Vsaj pri meni :)

Ko sem naredila kompletek iz spodnje objave, sem se spomnila še na muce slikarke Mojce Senegačnik, ki slika čudovite mačje in pasje portretke. Doma imam tri njene muce, belo, črno in srebrno, ampak obvezno se jim bo morala pridružiti še modra :) No, modro sem si sposodila z Mojčine fotografije in jo spremenila v obesek. 


Tu je ogrlica pofotkana poleg originala 
(ta bo naslednja, ki se bo spremenila v nakit)

Seveda sem bila malo na trnih, kakšna bo Mojčina reakcija, ampak sem se sekirala popolnoma brez potrebe. To prvo ogrlico sem poslala njej in jo prosila za dovoljenje, da izdelam še kak kos nakita z njenimi motivi. Na moje veliko veselje se je strinjala in tako bo v prihodnosti nastala kolekcija z dobrodelno noto. Izkupiček od prodaje tega nakita bo namenjen Zavetišču Horjul. Komaj čakam, da se lotim dela :)

5 komentarjev:

Tanja E. pravi ...

Krasen mačji dan je rezultiral v krasnem izdelku. Všeč so mi tudi vabila za krst nekaj objav nazaj. LP:)

Mª Reyes pravi ...

Precioso!!!Besos

Marna pravi ...

Neža, super si se tega domislila in res lepo, da bo izkupišek šel v namen zavetišča. Bravo!
Brez dvoma, da si se zastonj sekirala!

Suzy pravi ...

Wow. Zelo lepo si to na redila. Verjamem, da je avtorica ponosna na to, da uporabljaš njene slike za nakit.

Anonimni pravi ...

čudovite stvari se nahajajo na tvojem blogu. ne morem vsepovsod komentirat, zato na enem mestu
P O H V A L A

lp
iris