sreda, 31. avgust 2011

Pisana jesen


Neee, nič se ne bojte, poletje je še trdno zasidrano v naših krajih, ampak si ne morem kaj, da me jutrišnji prvi šolski dan ne bi spomnil na jesen in njene pisane barve.

Tudi moja ustvarjalnica je v zadnjih dneh zelo pisana, nastlana z raznobarvnimi krpicami blaga, ki se spreminjajo v ljubke peresnice. Se mi zdi, da sploh ne znam več šivati iz enega samega kosa blaga :)))

Te peresnice niso velike, vanje spravimo nekaj kulijev. Sama nisem nikoli marala ogromnih puščic, v katere si lahko stlačil 24 flomastrov. Za v torbo se mi zdi najbolj praktična takšna, za tri, štiri kulije, svinčnik in radirko. 


5 komentarjev:

Sonja pravi ...

Velike peresnice so za v prve razrede, ko otroci rabijo vse barvice, pa vse flomastre in še kup drugih obveznih pripomočkov.
Kasneje pa se zelo pogosto vse skrči na nekaj pisal in za ta čas so te tvoje pisane peresnice super.

Marna pravi ...

Oh, ko bi v času svojega šolanja imela kako tako kjuti tvojo peresnico. Morda pa v drugem življenju. :)

Goga pravi ...

Joj, jest bi pa eno tako mela.Ker sem še malček šolarja , pa zato ker so mi res luštne :)).

Janja pravi ...

Pisano, pisano .. kako so fletne. Lp

nives pravi ...

jako mi se sviđa vaš blog vrlo ste kreativni posjetite moj blog