petek, 18. september 2009

Rojstni dnevi se vrstijo

Kar nekaj prijateljev in sorodnikov je praznovalo ali pa se rojstni dnevi bližajo s svetlobno hitrostjo. Seveda pri meni ne gre drugače kot da vse delam v zadnjih urah in minutah.

Prejšnjo soboto smo praznovali okroglo obletnico Petrovega bratranca. Ker so občutki po poletu z balonom še zelo sveži, se nam je zdela karta kar fajn darilo. Zakamuflirala sem jo v WC torto :) Zraven je obvezno sodila še zizi-riti voščilnica.


Že kakšen mesec dni nazaj sva se s taščo pogovarjali, da bi bilo fino, ko bi sklekljala kakšno čipko za v.d. tasta od moje svakinje. Posebnost je to, da je iz Barcelone in praznuje 60 let. Fešta naj bi bila enkrat septembra, v Barcelono pa bo odletel le njegov sin in čipka bi bila ravno pravšnja, ker ne zavzame veliko prostora med prtljago. OK ... saj časa je še ful.

Ti šment, čas teče sto na uro in včeraj me babi pokliče, če bi pa mogoče lahko eno voščilnico naredila, ker letalo gre z Brnika danes popoldne. Panika ... a čipko imam narejeno? Ne. A slučajno vem, kaj bi klekljala? Ne. Pa še roditeljski sestanek imam v vrtcu. O štala. Pobrskam med vzorčki v mapici in iščem takšnega, ki bi bil izvedljiv v parih urah. Jupi, nageljček bo ravno pravšnji, pa še pravi slovenski motiv je. Začnem ob osmih zvečer in z nekaj pavzicami je slikca končana malo po eni uri ponoči. Padem v posteljo.


Zjutraj spokam otroka v vrtec in se spravim še nad izdelavo voščilnice. Ojoj, že spet za moškega. V avtu se mi zabliska, da bi lahko naredila palčkemalčke z vijugicami od srčkaste štampiljke. Super, pa še embosirala jih bom. No, s to ''moško'' voščilnico sem pa zares zadovoljna. Še ta micene eyeletse sem končno začela uporabljati. V bistvu mi je ta kombinacija tako všeč, da bi bile letošnje novoletne voščilnice lahko v tem stilu. Ampak žal še ne bodo prišle na vrsto, me ta teden še en klekljan trojček čaka.


Pa rojstni dnevi ... vsak vikend vsaj eden ... pestro bo ;)

5 komentarjev:

Anja pravi ...

Itak te občudujem, ker ti ob vseh obveznosti, ki jih imaš, uspe narediti toliko čudovitih izdelkov. Ampak v enem dnevu; jaz bi kar tja padla in ne bi zmogla :)
Poleg super izdelkov, pa pišeš še super objave :)))

Čarobna hišica pravi ...

sva že dve, ki nama ni tuje ustvarjanje v zadnjih trenutkih ... zelo lepa čipka in zanimiva čestitka ... mi dopade ... oboje ...

Alenka pravi ...

Lepe čestitke, mega torta in čipka.....njami!!!!

Goga pravi ...

Halllllllo a si ti z mravljico v kakšnem sorodu,obe hiperaktivni,z kupom dodatnih obveznosti.

Zelo lepa voščilnica ,pa tortica(dober tek),da o kleklanju sploh ne govorim!!!!!!!!!!!

DidiArt pravi ...

ajej.. koliko naenkrat se ti spraviš delat.. ja prav huda mravljica si.. res.. čudovita darilca, vse po vrsti.. lp