torek, 22. september 2009

Trening

Bliža se srečanje v Dekanih in prijavila sem se na swap škatlic. No, časa imam še dovolj, pa ga bom izkoristila za trening :)

Tu je moja prva škatlica. In lastnico že ima :) Izdelava ni neka visoka znanost, ampak ta vlaknast ''papir'' s srebrnim potiskom mi je zelo všeč :)

15 komentarjev:

Marna pravi ...

Tebi je všče papir, meni pa škatlica - zelo všeč!

Alenka pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Alenka pravi ...

Sem čist čudno napisala. Hočem reči, da je meni všeč oboje papir in škatlica. Trenirat ti pa ni potrebno preveč, ker že obvladaš:):)

Tiara pravi ...

Zelo lepa škatlica. Papir je pa res zelo, zelo lep.

Klavdija pravi ...

Pa kak trening ti rabiš?!?...dej ga no biksat, čudovita je!...jebi tud tako mela! Mi je pa hecno, da je tud tebe u črno-srebrno kombinacijo potegnil:)...tale vikend je mel nekaj v sebi :P

Čarobna hišica pravi ...

Mast vse trenirate za swap ... jest pa še pojma nimam kaj bom nardila ... je pa oboje zlo lepo ... tko papir kot tud škatla ... pa nehi trenirat, ker že preveč znaš ...

Jana pravi ...

A swap škatlic bo? To mi je čisto ušlo.

Tvoja je enkratna. Če je ta za trening, kakšna bo šele 'ta zaresna'. Bom dobila kompleks in se ne bom šla.

Neža pravi ...

Veš kaj Jana, kar pejt se pofočkat, ker ti pa tako lepe stvari delaš, da nimaš kaj tle jamrat o kompeksih ;)

Pa od Čarobne hišice tudi vem, da bo škatlica za dol past. Ti itak najbolje pod pritiskom delaš ;P

Klavdija, nč ga ne biksam, mam to lepenko že od srečanja v Litiji doma, pa sem jo šele sedaj sprobala. In mi je všeč ;)

namo pravi ...

Ti kar lepo nehaj trenirat Takoj.:)
Čudovita je.

Sanza pravi ...

Škatla je fenomenalna... nadvse mi je všeč barvna kombinacija :-)

Unknown pravi ...

Men je tudi ta kombinacija barv noro všeč .Lepo!

Papirolina pravi ...

kako je lepa. elegantno srčkana :)

Maja pravi ...

UAU, sem brez besed!!

BojaMoja pravi ...

Joj, tole ni več trening, tole je že finale :)

Vladuška pravi ...

Zelo čudovita škatla.