petek, 18. december 2009

Božično vzdušje

Minula leta se s krašenjem doma nisem preveč ubadala. Otroka sta bila še majhna in bi lahko kaj prevrnila, pa časa ni bilo, pa ... še kakšen izgovor bi se lahko našel.

Letos sem se, tudi pod vplivom navdušenja nad praznično dekoracijo v vrtcu, odločila, da bo doma vseeno malce bolj praznično. Sicer manjka še krepka mera pospravljanja, pa menda bo tudi to zneslo.

Ker za smrečico kljub vsemu nimamo prostora, sem namesto nje okrog ogledala v hodniku pritrdila umetne vejice, na omarici pa bodo svoje mesto dobile tudi jaslice. Saj vem, da bo verjetno več mahu na tleh kot na omari, ker bosta otroka navdušeno prestavljala črede ovac in dodajla vsak dan kakšne nove igračke, ampak saj to sodi zraven, kajne? Naj uživata.


Na kuhinjska vrata sem obesila venček iz stiroporja. Že pred leti je bil v podobni različici za okras, letos sem na njem pustila le ovito plast sisala, dodala pa nekaj zelenja in okraskov.


V kotu nad mizo domujeta dve smrečici. Sem iskala dovolj visoke osnove iz stiroporja, pa so imeli povsod le miniaturne 15cm stožce. Tako sem osnovo kar sama zvila iz kartona, jo povila s sisalom in s silikonsko pištolo nalepila bunkice. Meni sta prav všeč :)


Ko sem že omenila pospravljanje ... moj ustvarjalni kotiček je razdejal čestitkarski tornado. Upam, da bo do naslednjega tedna opustošenje že sanirano, če mi bo le uspelo dokončati vse božične voščilnice. No, moralo mi bo uspeti, saj je v torek skrajni čas za oddajo na pošto :S


Prav zaradi tega, ker mi zmanjkuje časa, bodo voščilnice v bolj enostavni izvedbi.

4 komentarji:

Alenka pravi ...

Kako lepo ste okrasili domek, smrečici sta super lepi!Razdejanje ustvarjalnega materiala, pa mislim, da je skoraj povsod, zato se ne sekirat preveč.

Marna pravi ...

Vse je prekrasno!
Tudi ustvarjalni tornado ... to spada zraven!

Vladuška pravi ...

Super okraski so po tvojem stanovanju, sploh pa sta mi všeč tisti 2 smreki, svetovni sta mi. Čestitkarski tornado in borba s časom pa mi je nekam znana ;-)

Maja pravi ...

Joj Neža! Tale tvoja "enostavna" varianta je čudovita in ni videt nič kaj enostavno :).