ponedeljek, 7. december 2009

Čipka v platnu



Vse je enkrat prvič. Prvič sem se lotila všitja čipke v platno. In sem kar ponosna, da mi je tako lepo uspelo. Vendar začnimo na začetku :)



Na Miklavževo nedeljo smo se zbrali ob krstu Mance in Matica. S Petrom sva imela vlogi botrov in z veseljem sva ju sprejela. Imela sem dober mesec časa, da sem se domislila ideje za darilci. Odločila sem se za klekljana angelčka, všita v prtiček, ki pri krstu simbolno predstavlja belo oblačilo.



Na začetku sem imela v načrtu še klekljan vogal, pa sem se potem odločila le za gosto cikcak robljenje s svetlečim sukancem za vezenje. Stranica prtička ima nekje 24 cm. Sem bila kar presenečena sama nad sabo, da sta bila končana že v sredo ... časa več kot dovolj.



No, sem pa zato po svoji stari navadi voščilnico sestavila tik pred zdajci ... pol ure pred odhodom od doma. Ni kaj, ne morem iz svoje kože. Saj, zaradi tega je voščilnica le ena - skupna. Doma nisem imela nobenega klasičnega motiva, ki bi bil primeren za krst, pickpoint angelčka, ki sem ga naredila za Zalo, pa nisem hotela še enkrat uporabiti.



Bi bilo fajn, ko bi mi uspelo nekaj takšnih voščilnic z rožicami v različnih barvah ustvariti za zalogo. Pa sem že z božičnimi v krepkem zaostanku, tako da ...

9 komentarjev:

Helena pravi ...

Zelo izvirno in lepo darilo. Tale angelčka sta prekrasna.
Meni so čipke v platnu zelo všeč. Nekje sem videla takšne zavese in zdaj sanjam, da bom vsaj v eni sobi imela takšne :)

Marna pravi ...

Vse pohvale za celoten projekt "krst"!
Angelčka sta mi krasna in prav tako voščilnica. Bravo, botrica! :)

Ti pa kar tule odgovarjam na vprašanje o gumbih iz školjk - v Hobby&Art v Kranju sem jih nakupila. Ampak imajo bolj žalostno izbiro barv. :(
In hvala z akomentar!

Šolanje na domu-Waldorf pravi ...

Krasni angelčki in krasna čestitka. Super ti gre!

Goga pravi ...

Krasna angelčka, zelo lepo si vse skombinirala, moji klekli pa kar počivajo in vsakič ,ko katea objavi kaj sklekljanga me popade slaba vest

Sonja pravi ...

Čudovita prtička sta in prav dobro ti je uspelo všivanje. Pa saj ti šivanje vendarle gre, zato bi bilo čudno, če tole ne bi šlo. Ima pa darilce čisto drugačno vrednoto, če je v celoti narejeno doma, kot pa da bi šla v prvo trgovino kupit. Čestitka pa je taka lepa, čista, primerna za priložnost.

Alenka pravi ...

Prtička sta super!!!In sama si všila čipko- mega!!!

BojaMoja pravi ...

projekt krst speljan z vsemi pohvalami :)

Nelya pravi ...

prekrasno, prekrasno...vrtenje klekljev je zame "atomska fizika" in vas vse, ki to obvldate, občudujem!

McCrafty /Klavdija pravi ...

Krasno darilo, ki bo res lep spomin.