sreda, 16. december 2009

Ob upokojitvi

Popoldne me je prijateljica prosila za izdelavo dveh voščilnic za sodelavki, ki odhajata v pokoj. Prva ideja je realizirana, če ji ne bosta všeč, bom brskala dalje :)




10 komentarjev:

Helena pravi ...

Seveda ji bosta všeč. Zelo lepi sta! Čeprav imam rada rjavo barvo, mi je tukaj bolj všeč prva čestitka. Za kanček :)

Barbi pravi ...

Da ji ne bi bili všeč? Dvomim. Meni sta zelo všeč!

NatashaMay pravi ...

Zakon sta!

Lili pravi ...

Leepe in prijetne za izdelavo so tele voščilnice,moram pa priznat ,da je tudi meni bolj prva,tako bolj svečano mi deluje:))).

Manuela pravi ...

Obe sta odlični, ampak prva za en mali procentek vodi. :) Mislim, da je dvom o tem ali ji bodo všeč ali ne popolnoma odveč! ;)

Tiara pravi ...

Uau... Tako elegantni sta.

Marna pravi ...

Obe prelepi!!!

Vladuška pravi ...

Krasni sta. Kak pogumno ju predaj :-)

Andreja pravi ...

Ne bo potrebno brskati, ker sta zelo lepi :-))

McCrafty pravi ...

Zelo všečno!