sreda, 16. december 2009

Ob upokojitvi

Popoldne me je prijateljica prosila za izdelavo dveh voščilnic za sodelavki, ki odhajata v pokoj. Prva ideja je realizirana, če ji ne bosta všeč, bom brskala dalje :)




10 komentarjev:

Helena pravi ...

Seveda ji bosta všeč. Zelo lepi sta! Čeprav imam rada rjavo barvo, mi je tukaj bolj všeč prva čestitka. Za kanček :)

Barbi pravi ...

Da ji ne bi bili všeč? Dvomim. Meni sta zelo všeč!

Šolanje na domu-Waldorf pravi ...

Zakon sta!

Goga pravi ...

Leepe in prijetne za izdelavo so tele voščilnice,moram pa priznat ,da je tudi meni bolj prva,tako bolj svečano mi deluje:))).

Manuela pravi ...

Obe sta odlični, ampak prva za en mali procentek vodi. :) Mislim, da je dvom o tem ali ji bodo všeč ali ne popolnoma odveč! ;)

Tiara pravi ...

Uau... Tako elegantni sta.

Marna pravi ...

Obe prelepi!!!

Vladuška pravi ...

Krasni sta. Kak pogumno ju predaj :-)

Andreja pravi ...

Ne bo potrebno brskati, ker sta zelo lepi :-))

McCrafty /Klavdija pravi ...

Zelo všečno!