sobota, 24. julij 2010

Marjetice

Sonja, prav imaš, res te zasvojijo te mini torbice. Že razmišljam, katero blago bi kombinirala pri naslednji.


No, pri moji prvi sem uporabila blago, iz katerega mi je mami zašila luštno poletno bluzico. Še vedno jo imam v omari, mogoče jo bom lahko kdaj spet zapela, kdo ve. Čokolada in ostale sladkarije mi to vztrajno preprečujejo.


Danes sem se odpeljala do trgovine po nekaj primerno dolgih zadrg, pa tudi vatelin sem tokrat preizkusila. Zanimiva zadeva :) Izdelava je res enostavna in že pri tej prvi torbici sem prišla do sklepa, da v navodilih omenjeno ročno šivanje odpade. Se da vse popolnoma enostavno strojno zašiti.

Da si boste velikost torbice lažje predstavljali, sem jo fotografirala na dlani. Je še vedno ravno prav velika za moj mobi. Ampak tole si je že Nika rezervirala, moja bo morda naslednja :))))

7 komentarjev:

Ivanjščica pravi ...

Iii, kaka lepa mini torbica. Ravno prav velika za razne drobnarije, ki se sicer razgubijo po torbici. Pa blago je luškano :)

Sonja pravi ...

Ja, grozno zasvojijo :) Jaz kar ne morem nehat. Da je tisto ročno šivanje nepotrebno, sem tudi sama po prvi ugotovila :) Če si tako natančen, kot ti si, ga ne potrebuješ.
Tale tvoja marjetica je super luštna. Lep izbor blaga, lepo zašito.

Alenka pravi ...

Prav luštna, lepo blago, super lepo narejena. Samo je micena:):) Ko jo vidiš samo si predstavlajš malo večjo. Kako pa lahko tako miceno stvar sploh šivaš???

Neža pravi ...

Alenka, saj v tem je fora. Prav zaradi te micenosti te začarajo. Ful luštno jo je bilo šivat.

Vladuška pravi ...

Jaz sem tudi mislila, da je zadevica malo večja, ampak tako micena je še toliko bolj cart.

Nataša pravi ...

O, pa ne, da bova kmalu sosedi na oddelku ;)
Zelo zelo mi je všeč ta tvoja miniaturca!

Barbi pravi ...

Super blago in tudi torbica je prav luškana. :)